Termeni si conditii

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Societatea DAC AER SRL si pot fi modificate oricand de catre DAC AER SRL .

Accesarea site-ului www.dac-aer.ro implică acceptarea prezenţilor Termeni şi condiţii de către utilizatori. În cazul în care nu sunteţi de acord cu aceştia vă rugăm să nu accesaţi site-ul.

Pentru obună experienţă în utilizarea site-ului dac-aer.ro vă rugăm să citiţi cu atenţie Termenii şi condiţiile de mai jos.

Web site-ul www.dac-aer.ro este detinut si adminitrat de catre SC. DAC AER SRL , societate romaneasca cu sediul social in STR.Drumul Gura Calitei Nr 43

Datele oficiale de contact sunt : email dac.aer.srl@gmail.com ,mobil 0757 298 304.

Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o comanda

Vanzator – societatea comerciala SC. DAC AER SRL ,societate romaneasca cu sediul social in STR.Drumul Gura Calitei Nr 43, J40/11289/2022 , CUI 46299742

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, cumparatorului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plataacestora.

Contract – o comanda confirmata de catre vanzator.

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

• Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si conditii

Daca Vanzatorul confirma Comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare Comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail).
Preturile produselor din comanda sunt valabile 2 zile lucratoare de la data inregistrarii comenzii.
Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

CUM COMAND ?

Comandă prin e-mail:

Identificaţi toate produsele / serviciile pe care le doriţi,
Trimiteţi un e-mail la adresa dac.aer.srl@gmail.com cu produsele / serviciile pe care doriţi să le comandaţi împreună cu datele de facturare şi de contact, adresa de livrare, metoda de livrare, metoda de plată precum şi eventualele comentarii despre comandă. Trimiterea unei comenzi prin e-mail implică acceptarea de catre Client a secţiunii „Termeni şi condiţii” afişată pe www.dac-aer.ro
După ce aţi trimis e-mail-ul urmează să fiţi contactat(ă) telefonic de un reprezentant www.dac-aer.ro în cel mai scurt timp pentru confirmarea comenzii.

Comandă prin prin sms sau mesaj prin aplicaţia WhatsApp:

Identificaţi toate produsele / serviciile pe care le doriţi,
Trimiteţi un sms sau mesaj prin aplicaţia WhatsApp cu produsele pe care doriţi să le comandaţi împreună cu datele de facturare şi de contact, adresa de livrare, metoda de livrare, metoda de plată precum şi eventualele comentarii despre comandă. Trimiterea unei comenzi prin sms sau WhatsApp implică acceptarea de catre Client a secţiunii „Termeni şi condiţii” afişată pe www.dac-aer.ro

După ce aţi trimis mesajul urmează să fiţi contactat(ă) telefonic de un reprezentant www.dac-aer.ro în cel mai scurt timp posibil.

Comandă telefonică (luni –sâmbată , în intervalul orar 08:00-20:00 şi duminica în intervalul orar 10:00-20:00):

Identificaţi toate produsele / serviciile pe care le doriţi,
Citiţi „Termenii şi condiţiile” afişate pe www.dac-aer.ro şi dacă sunteţi de acord cu aceştia apelaţi-ne la numărul de telefon +4 0757 298 304 şi noi vă vom prelua comanda pentru produsele şi / sau serviciile pe care doriţi să le achiziţionaţi. Pentru înregistrarea unei comenzi o să avem nevoie să ne furnizaţi datele dumneavoastră de facturare ṣi de contact, adresa de livrare, metoda de livrare, metoda de plată precum şi eventualele comentarii despre comandă.

Cum plătesc?

Comenzile efectuate pe site-ul www.dac-aer.ro pot fi achitate momentan prin modalităţi descrise mai jos:

Plata prin transfer bancar (se acceptă numai în avans):

Indiferent de metoda prin care aţi efectuat comanda, dacă aţi optat pentru plata prin transfer bancar, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la trimiterea acesteia veţi fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant www.dac-aer.ro pentru confirmarea comenzii. După confirmarea acesteia veţi primi în cel mai scurt timp pe e-mail o factură proformă emisă de SC DAC AER SRL . pe care va trebui să o achitaţi în contul menţionat pe aceasta. Comanda va fi livrată şi / sau serviciul va fi prestat numai după ce o să avem confirmarea încasării în cont.

Plata ramburs la livrare cash (este valabilă doar în cazul serviciilor):

Indiferent de metoda prin care aţi efectuat comanda, dacă aţi optat pentru plata la livrare cash, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la trimiterea acesteia veţi fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant www.dac.aer.ro pentru confirmarea comenzii. Această metodă de plată este acceptată doar pentru prestări de servicii nu și pentru achizitia de aparate de aer condiționat. Serviciile prestate trebuie achitate pe loc la finalizarea acestora direct echipei de montaj / instalare, nu se acceptă nicio amânare.

Plata ramburs la livrare cu cardul (este valabilă doar în cazul serviciilor):

Indiferent de metoda prin care aţi efectuat comanda, dacă aţi optat pentru plata la livrare cu cardul, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la trimiterea acesteia veţi fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant www.dac.aer.ro pentru confirmarea comenzii. Serviciile prestate trebuie achitate pe loc la finalizarea acestora direct echipei de montaj / instalare, nu se acceptă nicio amânare.

NU ACCEPTĂM PLĂŢI LA TERMEN

Aparatele de aer condiționat se aduc pe bază de comandă, în limita stocului disponibil de la furnizor, acestea pot fi achitate doar prin transfer bancar în avans.

Informaţii livrare şi retur

Livrarea produselor comandate pe www.dac.aer.ro este disponibilă numai în România.
Nu se pot ridica comenzi de la sediu .

Ne rezervăm dreptul ca pentru anumite produse / servicii să efectuăm livrarea / prestarea serviciilor numai după achitarea integrală a acestora în avans prin transfer bancar.

Toate serviciile prezentate pe www.dac-aer.ro (montaj aer condiţionat, reparații aer condiționat, etc.) pot fi prestate doar în Bucureşti şi Ilfov în limita disponibilităţii. Acestea vor fi efectuate prin echipe proprii sau prin echipe partenere.

Livrarea aparatelor de aer condiţionat este gratuită dacă se achiziţionează în cadrul aceleiaşi comenzi şi un serviciu de montaj aer condiţionat şi este valabilă doar pentru Bucureşti şi Ilfov.

Vă rugăm să nu efectuaţi nicio plată în avans până nu veţi confirma comanda telefonic cu un operator.

Deşi se poate întampla foarte rar, www.dac-aer.ro îşi rezevă dreptul a anula orice comandă fără a fi obligat să prezinte despăgubiri de orice fel Clientului, exceptând rambursarea integrală a sumelor plătite în avans de Client (dacă este cazul), în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la anularea comenzii.

Returul produselor comandate pe www.dac-aer.ro este acceptat în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului României nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor, în cadrul Contractelor (comenzilor) încheiate cu profesioniştii la distanţă, în termen de 14 zile calendaristice de la momentul în care Consumatorul intră în posesia fizică a produselor, fără invocarea vreunui motiv.
Înainte de expirarea perioadei de 14 zile de retragere din Contract (comandă) , Consumatorul poate solicita returnarea produselor comandate fără nicio justificare şi fără a suporta alte costuri cu excepţia celor prevăzute la art. 13 alin.(3) şi articolul 14 din O.U.G nr. 34 / 2014.
Produsele care urmează a fi returnate trebuie să fie în aceiaşi stare în care au fost livrate.
Vă recomandăm să pastraţi ambalajele originale un termen de 14 zile calendaristice pentru a proteja integritatea produselor în cazul unui eventual retur.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu va fi descurajantă pentru Consumator într-un mod în care acesta să nu-şi mai dorească a-şi exercita dreptul de retragere din Contract.
În cazul în care produsele returnate nu vor fi în aceiaşi stare în care acesta au fost livrate şi nu vor mai putea fi vandute ca noi, Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a solicita Consumatorului o sumă de bani pentru readucerea lor la starea iniţială (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produselor ca folosite / deteriorate / recondiţionate. Această suma poate fi între 10% şi 60% din valoarea de nouă a produsului. În cazul în care clientul nu va fi de acord cu plata acestei sume atunci poate solicita să-i fie expediat produsul înapoi pe cheltuiala sa.

Toate costurile referitoare la returnarea produselor vor fi suportate integral de Consumator.

Persoanele Juridice nu au calitatea de Consumator, iar în acest caz Vanzatorul nu este obligat să accepte returul.
În eventualitatea în care doriţi returnarea unui produs în termenul legal de 14 zile calendaristice, este necesar să ne scrieti pe e-mail la dac.aer.srl@gmail.com despre intenţia dumneavoastră şi vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru a vă ajuta în procesul de retur.

Aveţi obligaţia ca produsele pe care doriţi să le returnaţi să le ambalaţi corespunzător, dacă se poate chiar în ambalajul original şi să le expediaţi printr-un curier la o adresa pe care o vom comunica dupa ce primim solicitarea de retur pe email. Returul produselor trebuie să se facă obligatoriu prin curier şi cu serviciul activ Deschidere colet la livrare. Orice altă metodă de retur nu va fi acceptată.
Produsele trebuiesc returnate împreună cu toate documentele originale (Ex. certificate de garanţie, etc.) cu care au fost livrate iniţial către Consumator. În cazul în care acestea au beneficiat de eventuale bonusuri, cadouri, etc. şi acestea trebuiesc returnate în aceiaşi stare.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va efectua numai în contul bancar al Consumatorului indicat de acesta în emailul in care a solicitat returul, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor de către Vanzator.

Garanţie produse şi servicii

Toate produselor afişate pe www.dac-aer.ro sunt noi şi beneficiază de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare în România. Legislaţia aplicabilă este prevăzută în Ordonanţa de Guvern nr. 21 / 1992 privind protecţia Consumatorului, republicată cu modificările şi completările ulterioare şi Legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor şi garanţiilor asociate acestora, republicată şi completată prin Ordonanţa de Guvern nr. 9 / 2016, precum şi politicilor comerciale ale producătorilor şi importatorilor.
În pagina descrierii fiecărui produs sau serviciu este trecută garanţia de care acesta beneficiază. În cazul în care un anumit produs sau serviciu nu are menţionată perioada de garanţie vă rugăm să ne contactaţi pentru a evalua situaţia şi a vă comunica rezultatul.
Produsele vor fi livrate în ambalajul original şi vor fi însoţite de certificatul de garanţie care poate fi emis de Producătorul / Importatorul produselor sau de catre Vânzător. Acest certificat va conţine toate detaliile necesare Clientului pentru a solicita o intervenţie în garanţie.
Garanţia unui produs sau serviciu intră în vigoare la data transferului proprietăţii acestuia de Vânzător către Client.
Certificatul de garanţie poate fi emis la cererea Clientului în scris sau pe alt suport durabil, disponibil şi accesibil acestuia.
Pentru produsele sau serviciile care au certificate de garanţie emise de Producător / Importator, în eventualitatea unei probleme care face obiectul garanţiei, Clientul trebuie să contacteze Producătorul / Importatorul sau centrul de service indicat de acesta pe certificatul de garanţie pentru remedierea problemelor apărute. În eventualitate în care întâmpinaţi dificultăţi ne puteţi contacta pentru a vă asista în procesul de solicitare a unei intervenţii în garanţie.
În cazul în care produsele sau serviciile au certificate de garanţie emise de S.C. DAC AER S.R.L. (Vânzator) atunci trebuie facută o solicitare de interventie în garanţie la adresa de email dac.aer.srl@gmail.com .După trimiterea acestuia, Clientul va fi contactat în termenul legal de un reprezentant S.C. DAC AER SRL. pentru evalua situaţia şi a stabili metoda prin care se va putea face remedierea defecţiunii.

În funcţie de tipul de produs sau serviciu, principalele modalităţi prin care acesta va fi reparat sau înlocuit sunt:
• produsul urmează a fi trimis de Client prin curier la centrul de service al Producătorului / Importatorului / Vânzătorului sau la adresa menţionată de acesta, urmând ca după repararea acestuia să fie retrimis tot prin curier Clientului.
• Producătorul / Importatorul / Vânzătorul va trimite o echipă de service în locaţia Clientului pentru remedierea defecţiunilor pe care le are produsul sau pe care le prezintă serviciul prestat. În cazul în care produsul nu va putea fi reparat în locaţie, există varianta ca acesta sa fie preluat de echipa de service pentru a-l duce în centrul de reparaţii, urmând ca după repararea acestuia să-i fie retrimis Clientului prin curier sau tot printr-o echipă de service.

Toate costurile referitoare la transport, ambalare, manipulare, demontare, montare, constatare defecţiuni, manopera reparaţii şi piese de schimb vor fi suportate integral după caz de Producător / Importator / Vânzator cu excepţia cazurilor în care Clientul a facut o solicitare nefondată sau din diverse motive care nu îi pot fi imputate Vânzătorului produsul sau serviciul a fost deteriorat.

Termenul maxim de remediere al defecţiunilor produselor sau serviciilor aflate în perioada de garanţie este conform legilor în vigoare şi anume de maxim 15 zile calendaristice, după caz, de la data la care Consumatorul a adus la cunostinţa Producătorului / Importatorului / Vânzătorului lipsa de conformitate a produselor / serviciilor sau de la data în care a predat produsele Producătorului / Importatorului / Vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire. Pentru clienţii persoane juridice care nu au calitatea de Consumator, termenul de remediere maxim poate fi de până la 25 zile calendaristice.
În cazul lipsei conformităţii Clientul este indreptăţit să solicite Producătorului / Importatorului / Vânzătorului în primul rând repararea produsului / serviciului sau înlocuirea acestuia, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

O măsură reparatorie va fi considerată disproporţionată dacă ea impune Producătorului / Importatorului / Vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură, luându-se în considerare următoarele aspecte:
• valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu exista lipsa de conformitate,
• importanţa lipsei de conformitate,
• dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru Client.

O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă Producătorul / Importatorul / Vânzătorul nu poate asigura piese de schimb pentru reparare sau ca urmarea a lipsei utilajelor şi tehnologiilor sau nu poate asigura produse identice pentru înlocuire.

Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul legal de garanţie de conformitate depăşeşte 10% din durata acestuia, la cererea Consumatorului, vor fi înlocuite de Producător / Importator / Vânzător sau acesta va restitui Consumatorului contravaloarea produselor respective.

Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate aparută în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de conformitate şi pe cel al garanţiei comerciale şi curge, după caz, din momentul în care a fost adusă la cunoştinţa Producătorului / Importatorului / Vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau serviciului sau din momentul în care Clientul a predat produsele Producătorului / Importatorului / Vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire, până la aducerea produsului sau serviciului în stare de utilizare normală şi respectiv a notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către Client.

În cazul aparatelor de aer condiţionat, pentru a beneficia de garanţie, este obligatoriu ca montajul / instalarea acestora sa fie efectuat(ă) numai de firme autorizate de Producător / Importator. Firma care a executat montajul acestora trebuie să intervina în locaţia clientului şi să remedieze defecţiunile apărute în garanţie, urmând ca aceasta să încaseze costurile reparaţiilor de la Producător / Importator.

Principalele cauze care duc la pierderea garanţiei produselor sau serviciilor:
• deteriorare termică, mecanică, electrică, elctronică sau plastică a produselor ca urmare a folosirii necorespunzătoare sau a incendiilor,
• instalarea, montajul sau intervenţii executate de persoane neautorizate de Producător / Importator / Vânzator asupra produselor sau serviciilor,
• neasigurarea întretinerii periodice, acolo unde este cazul, de către Client sau de o firmă contractată de acesta în conformitate cu prevederile Producătorului / Importatorului / Vânzătorului,
• schimbarea stării originale a produselor sau serviciilor,
• defecţiuni aparute ca urmare a prezenţei corpurilor străine, insecte sau alte vieţuitoare în interiorul produselor,
• accidente, intemperii (trăznet, inundaţii, etc.) care au efect asupra produselor sau serviciilor,
• folosirea produselor la o tensiune de alimentare care nu este conformă cu specificaţiile tehnice ale acestora,
• folosirea produselor destinate uzului caznic în scopuri comerciale,
• nedimensionarea corespunzătoare a produselor faţă de scopul pentru care acestea au fost fabricate,
• ruperea sigililor şi a etichetelor produselor sau serviciilor.
Neprezentarea facturii de achiziţie şi a certificatului de garanţie în original sau într-un alt format primit de la Vânzător în momentul achiziţiei poate duce la pierderea garanţiei.